FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA 

 

1. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE? 

Tak, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

 

2. CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Nie, nie musisz posiadać konta aby złożyć zamówienie. 

 

3. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?

Nasz sklep nie prowadzi odbiorów osobistych.

 

4. ILE DNI PRZYSŁUGUJE MI NA ZWROT TOWARU?

Zgodnie z ustawą, klientowi przysługuje 14 dni na zwrot towaru.

O ile towar jest w stanie nienaruszonym, jest czysty i świeży, nie pachnie papierosami ani innymi specyfikami.

 

5. JAK MOGĘ WYMIENIĆ DANY PRODUKT?

W przypadku wymiany prosimy o wysyłkę na podany przez nas wcześniej adres wraz

z swoimi danymi oraz informacją na jaki rozmiar mamy wymienić dany produkt. 

 

6. DLACZEGO U PAŃSTWA TRZEBA PŁACIĆ ZA PRZESYŁKĘ? WIELE POPULARNYCH SKLEPÓW OFERUJE JĄ ZA DARMO.

Nie ma niczego za darmo :) Bardzo często cena wysyłki ukryta jest w cenie towaru. Można to bardzo łatwo sprawdzić porównując ceny do sklepów, które nie oferują "darmowej" wysyłki.

 

7. DLACZEGO CZAS OCZEKIWANIA NA NIEKTÓRE PRODUKTY JEST TAK DŁUGI.

Nie zajmujemy się masówką. Większość produktów, które oferujemy są szyte krótkimi seriami albo na zamówienie. Jeśli jednak sprawa jest pilna, prosimy zaznaczyć to w zamówieniu. Wówczas produkt w większości wypadków zostanie wysłany szybciej :)